Tisdag

Hann inte skriva nått igår, men i alla fall så var vi och firade pappa för att han fyllde 40. Han inte se allt han fick för att vi kom dit jätte sent bara för att mamma är så jälva seg och ska byta kläder hela tiden! Men i alla fall så fick han en klocka av mig, mamma, Adam och Anton. Sen fick han en present av bara mig också, han fick en t-shirt där de står : -Fortfarande snygg efter alla dessa år! HAHA, jag tror han gillade den, för han gick omkring med den hela kvällen ;)!
Vi var där i nåra timmar sen for vi hem.

Idag så har jag inte gjort så jätte mycket, jag har mest gått omkring och ätit :} Jag åt upp alla jordgubbar som vi hade i kylen , sen såg jag att vi hade frysta jordgubbar i frysen, så jag gjorde jordgubbs paj. Riktigt gott :}
I morgon ska jag i alla fall upp och jobba, sen på kvällen så ska jag till Renbergs till Julia. Så ska jag, Julia, Louice, Johanna och Majja sova på stor holmen där och tälta, kommer säkert att bli kul vi har alltid roligt så :)


Hare bäst!♥

 


Kommentarer
Postat av: johannaa

kommer bli skitkul :D

2008-07-09 @ 11:18:25
Postat av: majjajja

det kommer bli askul:D:D

du som vägra komma hit med pajen...:'(

2008-07-09 @ 14:02:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0