Söndag

Igår så va jag och tältade med Louice och Emelie. Vi rodde från kajen i Burträsk till Jungfru-viken ( samma ställe som jag var på i onsdags ).
När vi kom fram satt vi upp tältet, gjode upp en eld och satt där en stund och tog de lugnt. Efter de så badade vi en stund.  Lite senare for vi ut och fiskade, men de va helt dött inte en enda fisk nappade så vi gav upp och rodde in och grillade pinnbröd. De gick inte så där super bra för Louice, för hon brände hela tiden brödet HAHA!
Sen gjorde vi inte så mycket mer, vi la oss i tältet och pratade i nåra timmar, sen somnade vi.

Jag vaknade flera gånger under natten för att de va så himla varm, en gång kl 3 och en gång kl 5. Sen steg vi upp kl 8, och for ut och fiskade. Men vi fick ingen fisk då heller så vi ställde oss på land och fiskade i stället. Då tog de bara en lite stund inna de nappade. Louice fick första fisken, men hennes va minst. MIN va störst :}! HAHA.
Vi plockade ihop alla våra grejer och rodde till Långnäset och va där i ca 1 timme, innan vi började ro hemmåt.

De vart en lyckad kväll, jag hade skit kul :)!
Här kommer lite fler bilder :)
    


Men i kväll blir de nog bara att ta de lugnt. Är hos mamma nu, och har inte varit här på 2 veckor, så vi ska ha lite myskväll i kväll och se på en film som vi har hyrt. Kommer inte ihåg vad den hette.
Och sen i morgon får vi se vad jag hittar på, först ska jag i alla fall ha sov morgon :D!

Hare bäst!♥



Kommentarer
Postat av: Louice

serriöst ta bort bilden, asså kolla magen.!

jag menar allvar ta bort.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-28 @ 12:51:47
URL: http://louicekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0