Söndag

Hej alla blogg läsare :)!
Nu kommer de inlägget som jag skulle ha skrivit för länge sen, men inte skrivit. Nu ska jag försöka bättra mig och skriva oftare!. De har hänt endel grejer den här veckan. Tänkte skriva lite kort fattat om vad som har hänt.

I onsdags så jobbade jag, från 8 till 1. Sen for jag hem. Och Louice sov här på kvällen, de va tänkt att vi skulle sova  i tält men de blev inget av med de.

I torsdags så var jag ledig, då hände de inte så mycket.

I fredags så jobbade jag SISTA dagen. Och när jag och Julia kom dit, så berättade Gun-Marie ( hon som äger tomat odlingen ) att norran skulle komma och fota och sånt under dagen. Efter att ha jobbat i ca 1 timmer eller nått, så kom dom. Jag hade just börjat plocka på en ny rad då kom fotografen och började fråga mig och en tjej som heter Elin massa saker och tog massa kort, han tog kort bakom mig, mellan platerna, framför mig, och sen när jag skulle lasta av mina tomat lådor eftersom de vart fullt. Efter de kom dom och intervjuade mig, och frågade massa saker. Och så klart kom den frågan om jag gillade tomater, och jag är dum nog och säger att jag inte gör de, men jag insåg snabbt att jag inte skulle ha sagt de eftersom de kom en massa frågor om varför jag inte gör de osv... Men men de får jag leva med. Vi får se om de kommer i tidningen i morgon eller till veckan.

Senare på kvällen for jag till stan för att gå på Trästocks festivalen med Majja och Louice. Jag och Louice for in med bussen kvar i 4. De första vi gjorde va att gå och äta, sen gick vi och slösa lite penger eftersom Majja var sen.
Lägger in lite bilder på de jag köpte lite senare i inlägget.
När Majja kom så gick vi till festivalen, de va inte så kul från början eftersom de inte var så mycket folk då, men de kom fler och fler. Vi gick omkring och kollade lite på artisterna som va där, och kollade på killar, de va jävligt många snygga där.... MUMS ;P HAHHA!!! Och majja hittade en kille som hon vart ``kär´´ eller hon blev i alla fall kär i hans utseende ;) Så hon följde efter han. HAHA!  Till mesta dels hade vi ganska kul, tycker i alla fall jag. TACK för en kul kväll Majja och Louice ;* (L)
Här kommer lite bilder på de jag köpte :)

Ett par örhängen
3 par örhängen
Ett par svart sol-glasögon
Svarta hårklämmor
Ett par vita sol-glasögon
 
Vad tycker ni :)?


Igår så tog jag de mest bara lugnt, jag sov bort halva dagen, jag vaknade 5 över 2. Och gick ner och käkade frukost.
Sen for jag till mamma, och va där tills på kvällen. På kvällen så följde Louice med upp till Åbyn, och så sov hon över här, och den här gången så tältade vi ;). Vi såg på film, käkade godis och sånt. De blev inte så sent eftersom båda va ganska trötta. Jag tog lite kort lägger in nåra utav dom.
  

Idag så ha de inte hänt så mycket efter att Louice for hem i morse, har varit ner till Burträsk och käkat surströmming. Och sen har jag även fixat en snyggare design :), De blev min första har aldrig gjort någon förut, så vad tycker ni :)? Vart den bra eller dålig :)?
Kommer snart skriva ett till inlägg om min kamera, pga av att jag fick en kommentar för ett tag sen om att jag kunde göra de, och även för att de är ganska många som frågar om den :)

Hare bäst !♥



Kommentarer
Postat av: majjja

VI MÅSTE FARA TILL STAN OCH HITTA ÅT MIN SNYGGING IGEN!!:D:D hahahaha. najsiga grejer hörredu:):) vi måste ihtta på nåt snart igen eller hur?;)<3 btw, kan du hjälpa/lära mej hur man gör om bloggen?:) pusss

2008-07-20 @ 20:30:43
URL: http://majjjjjja.blogg.se/
Postat av: johanna

kan inte du hjälpa/lära mej hur man gör om bloggen?:)

<3

2008-07-20 @ 23:43:01
Postat av: Hilda

jag tycker att din design vart superfin och du har tagit fina kort:) jag vill också ha en kamera (A) har ingen egen

snygga solbrillor btw ;)

2008-07-20 @ 23:57:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0