Onsdag

Igår kom Rebecca hit just efter middan, hon skulle sova här till idag så skulle vi gå på marknaden :). De va tänkt att vi inte skulle vara upppe för länge eftersom att jag skulle upp och jobba och var tvungen att stiga upp halv 6 i morse. Men tidiggt kan man vell inte säga att de blev , klockan hann bli 2. Så jag va jätte trött när jag skulle gå upp, och Rebecca fick ligga kvar och sova till kl 12! Till och med efter de. Vi hade skit kul igår, det var länge sen jag skrattade så mycket som igår/idag. Vi satt och fjantade oss när vi skulle käka mat, och jag råkade säga fel saker hela tiden och Rebecca sat och gjorde massa konstiga grimarser ;). Och sen när vi va uppe på mitt rum och kollade i skolkatalogen så skulle jag säga : - Är de är snygg i dina ögon?  Men i stället vart de : - Är de här snyggt i dina glasögon? Och Rebecca böjade as garva, hon fick fan svårt att andas ;)

Sen idag så gick vi ju på marknaden efter att jag kommit hem från jobbet. Vi cyklade ner till Burträsk.
Sen när jag skulle gå och köpa en godis påse, och skulle betala så märkte jag att jag hade glömt mina pengar hemmma i jack-fickan, så vi fick cykla tillbaka till åbyn och sen ner igen.
Träffade Majja, Johannna, Jessica och Louice på marknaden också så stannade och pratade lite med dom :)
Sen fortsatte vi gå och de gick bra, tills Rebecca klantade till de lite, ska inte säga vad hon gjorde för då blir hon nog lite små putt, men de va jävlig kul i alla fall, Rebecca fattar nog vad jag menar ;)!?

Vi fortsatte gå endå och hade kul. vi for hem och åt vid 5, och sen så for hon hem.
Men nästa gång måste jag fara dit :)!


Hare bäst!♥

Här kommer lite bilder
     
(L)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0