Onsdag

Hej alla blogg läsare :)!
Hann inte skriva så mycket igår, så jag tänkte skriva lite nu :)!
Igår var jag på Lufta badet i Ånäset med Louice och hennes familj. Dom kom och hämtade mig just efter 10.
Jag och Louice gick och bada direkt, och badade nästan hela tiden, gick upp nån gång och åt mat, och köpte glass, eller så bastade vi.
Vi va där nästan hela dagen, vi for hem vi halv 5 nån gång.
Här kommer lite bilder från dagen
      
     
 

Sen senare på kvällen så kom Louice hit och sov över, vi såg på film och käka godis och bara tog de lugnt. Vi gick och la oss kring halv 2 nån gång tror jag klockan var. Så väckte min farbor Tommy mig i morse av att han stog och vissla i hallen, för att kolla om pappa var hemma.

I kväll blir de nog bara att ta de lugnt och sitta och säcka och glo på tv :)
Får se om jag skriver mer idag, kanske, kanske inte. Får se om jag har tid/ork att göra de.

Hare bäst!♥


Kommentarer
Postat av: elina

sv: okej men du kanske kan göra det nån gång efter turkiet :)!

2008-08-06 @ 15:47:54
URL: http://elmarklund.blogg.se/
Postat av: elina

sv: okej hälsa alla andra trevlig resa :) <3

2008-08-06 @ 20:56:25
URL: http://elmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0