Tisdag

Nu har jag inte skrivit

på ett tag, har blivit dålig på att skriva. Jag ska försöka bättra mig. Inte för att de är nån som läser men endå ;)!

I alla fall så i söndags så for jag till pappa, och nu ska jag stanna här i 3 veckor. Sen ska jag till mamma i 2 veckor, varav 2 av dom kommer jag vara i TURKIET :}!

Så jag packade mina grejer och for hit.

Sen på kvällen gjorde jag inte så mycket, for jag ut och fiskade med pappa, Adam och Anton. Fick ingen fisk, men Anton fick en gädda och Adam fick en aborre.

Här kommer nån bild på Anton.
 


Igår så jobbade jag, SISTA måndagen :D!!!!!!

Sen så hade vi främmande här, men jag hade mest bara tråkigt och satt och smsa, och satt vid datorn XD haha. Tidigare på dagen va jag och pappa ner till Btk hos Ulf och kollade om dom hade nåra moppe hjälmar, dom hade 2 st som jag kunde ha, men ingen av dom va i den färg jag ville ha. Båda va blå aktiga, och jag vill inte ha en blå så de sket sig.

Och idag så for jag och mamma in till stan, eftersom jag måste ha en ny hjälm. Vi for in på Yamaha center och kollade där, och jag hittade 2 hjälmar som jag tyckte om så jag fick välja en av dom. De blev en sån här :)

 Vad tycker ni? :)

Sen for vi till MIO för att kolla lite på soffer, eftersom mammas soffa är helt jävla slut. Så vi gick och kring och kollade lite, och då såg mamma en soffa som hon tyckte jätte mycket om, och hon frågade lite om den och sånt. Sen kom den där gubben som hade hjälpt oss lite tillbaka, och sa att de fanns EN sån soffa på lagret i samma färg som hon ville ha, och att dom hade släpar man fick låna. Så mamma köpte den soffan, fast vi BARA skulle KOLLA ;)!



Hare bäst!♥


Kommentarer
Postat av: majajajj

tyckte hjälmen var helfrän:D!

2008-07-15 @ 22:08:58
URL: http://majjjjjja.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skulle ju kunna skriva i ett inlägg vad du har för kamera, eftersom du tar så mycket bilder:)

2008-07-18 @ 16:26:44
Postat av: Anonym

snygg hjälm :D

2008-07-20 @ 17:41:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0