Min kamera

Nu kommer ett inlägg om min kamera.
Den heter Sony cyber shot W 55. Jag har den i svart.
 
 Så ser den ut.
Klicka för större bild.

• 7,2 megapixel.
• hög känslighet för fotografering i förhållanden med svagt ljus.
• ZEISS-objektiv med 3x optisk zoom
• stor 2,5-tums LCD-skärm
• STAMINA-batteritid och front i borstat aluminium.
• Makro inställningar
Sen finns de massa andra inställningar också som tex att man kan ställa in, om de är snö, landskap, natt, foto på personer och blommor och så vidare.
Den är väldigt lätt att använda, och funkar bra :)
Och tar väldigt bra bilder osv.

Men alla bilder ni ser här på bloggen är oftast redigerade. Så de blir inte riktigt lika bra färg som på dom bilderna ni ser, men jag kan lägga in nån bild så får ni se hur de blir utan redigering och jämnföra :)
 de här är orginalet  och de här är den redigerade

Så lite skillnade blir de.
Nu kommer jag inte på så mycket mer som jag kan skriva om den.
Är de nått som jag har glömt eller om de är nått som nån undrar så kommentera bara inlägget, så skriver jag dit de jag har glömt :)

Btw, kolla även i mitt inlägg nedanför :)


Uppdatering: Jag fick en fråga i ett av mina inlägg om vilket/vilka program jag använder mig av när jag redigerar mina bilder. Jag använder mig utav flera stycken. De jag andvänder mest heter PhotoFiltre, de är VÄLDIGT bra (tycker i alla fall jag) och de är helt gratis. Jag hittade de på google.
Sen använder jag även Picasa 2, Adobe Photoshop Album Starter Edition 3.0 och ibland Gimp 2. Men gimp använder jag VÄLDIGT sällan. dels för att jag bara har de på datorn hos mamma och även för att de inte är så super bra tycker i alla fall jag.
Hoppas de här vart de bra svar :)?
Annars är de bara att kommentera igen och skriva vad jag har glömt.

Hare bäst!♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

tack sötnos din är AS fin <3<3

2008-07-21 @ 13:18:37
URL: http://skellefteblogg.blogg.se/
Postat av: elina

ser ingen skillnad :)

2008-07-21 @ 21:02:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0