Måndag

Hej alla blogg läsare :)!
Nu tänkte jag skriva ett litet längre inlägg än de förra. Den här dagen har varit rätt tråkig, de har regnat HELA dagen!
Och de regnar fortfarande! Men de skulle tydligen bli bättre väder i morgon,  och de får jag verkligen hoppas. För i morgon så ska jag till Luleå och shoppa med en kompis från stan hon heter Emelie :). De kommer säkert att bli jätte kul. Den enda nackdelen är att jag måste stiga upp JÄTTE tidigt. Kommer måsta stiga upp kring kl 5 på morgon, flr jag ska med bussen 06.40 till stan och sen vidare till Luleå vid 08.30 tror jag de var. Och sen att jag inte kan handla upp alla mina pengar för att vi snart far till Turkiet och ska shoppa där. Nu är de bara 18 dagar kvar :D! De är inte länge. Inte ens 3 veckor :)

När vi kommit hem från Luleå så ska jag fara och klippa mig. Och jag vet inte hur jag ska klippa mig :S
Hjälp mig :)?
Kort med pannlugg? Eller spara långt igen, och ha pannlugg ?

Idag så har jag även gjort en design åt Johanna :) De blev min första bortsätt från min egen då. Jag vet inte om hon har hunnit se sen än, när den är klar. Men utav de som hon har sätt så verkar hon gilla de :)



Så här blev hennes header :)
Kommentera gärna hur ni tycker den blev :)
Har även gjort om lite på min egen också och lagt dit en ny bakrund, tycker de vart lite bättre om jag ska vara ärlig.
Eller vad tycker ni? :)



Hare bäst!♥


Kommentarer
Postat av: Hilda

Du är jätte duktig på att göra designer! dom är svinfina :) jag tycker du var fin i både långt och kort hår så du får bestämma det själv:)

2008-07-21 @ 22:36:14
Postat av: johanna

den vart snygg ! tack :D

2008-07-22 @ 17:06:03
URL: http://jjohannasu.blogg.se/
Postat av: johanna

den vart snygg ! tack :D

2008-07-22 @ 17:06:17
URL: http://jjohannasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0