Lördag

Igår kväll så var jag med Louice en stund. Vi gick och köpte glass, sen köpte vi godis och dricka. Efter de skulle gå runt lite i Burträsk men då såg vi att pappa körde förbi med båten på släpen, så vi gick ner till kajen, för att fråga om vi kunde åka med i båten. Men pappa fick vända upp till Åbyn igen för han hade glömt massa grejer till båten hemma. Så jag och Louice fick vänta. Louice vill hem och ta på sig lite varmare kläder så vi gick hem till hon en liten stund och sen tillbaka. Efter de så gick jag hem till mig och Louice hem till sig.
Här kommer lite bilder :)
    
      
    

Idag har jag också varit lite med Louice men inte så länge, vi gick bara och köpte glass sen gick jag hem eftersom Sessan började gnälla så mycket. Nu ska jag gå ner och se på film med mamma och Anton :)


Hare bäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0