Fredag

Hej alla blogg läsare :)!
Jag hann ju inte skriva så mycket igår, eftersom jag hann just komma hem från stan, och då ringde Josse.
I ondsags så sov jag, Louice och min familj i Jungfru-viken ( Nu vet jag vad de heter ;D! )
Och pappa väckte oss jätte tidigt, kring halv 8 tror jag klockan va. Då hade dom redan plockat ner sitt tält och var klara för att fara. Så de va bara att stiga upp! Men jag hade endå ganska kul bortsätt från vissa saker, som jag inte kommer att ta upp.
Här kommer lite bilder :)

   
   
    Louice snöt gelehallon, fast de ser ut som hon gör nått annat ;)

Efter att vi packat ihop våra saker, skjussade pappa oss hem till Louice och vi gjorde oss klara för att fara till stan.
De första vi gjorde va att gå och lukta på parfymer, för att vi ska beställa varsin innan Turkiet. Sen for vi upp på Solbacken och handlade massa annat. Sen for vi hem, så vi blev inte där så länge.
    
Här kommer lite bilder på de jag köpte :)
2 stycken lypsyl  Finns på olika affärer, kostar ca 20 kr
Ansiktsvatten av märket Nivea  Finns på lite olika affärer tex hm och endel mat affärer kosta ca 40 kr
smink borttagning av märket Nivea Finns på lite olika affärer tex hm och endel mat affärer kosta ca 40 kr

Fuktighetscrem 24 timmar för ansiktet av märket Garnier Finns på lite olika affärer tex hm och endel mat affärer kosta ca 50 kr


•Hår spray av märket WELLA  Finns på lite olika affärer tex hm och endel mat affärer kosta ca 30-40 kr

•Manikyr sett i en lite ``ask´´  Finns på Lindex, kostar 24,50 kr
•Vatten fast maskara av märket Nivea  Finns på bla på Lindex, kostar 135 kr
•Spray deodorant av märket Nivea  Finns på lite olika affärer tex hm och endel mat affärer kosta ca 40 kr



Sen när jag kom hem så ringde Josse och frågade om jag ville komma och sova hos henne i Ingers stuga, och de ville jag ju eftersom de  inte är så ofta vi träffas :) Va kul att träffa hon igen, de va ett år sen sist. Vi hade jätte kul, vi låg och pratade, spela spel, prata i telefon och osv. Sen på morgon när väckte Josse mig 20 över 9. Då hade hon redan ätit frukost och sånt, hon hade vaknar halv 9. Så hon va snäll och gjorde frukost till mig :). Sen packade jag ihop mina grejer så for vi till Långnäset med Louice och va där i princip hela dagen. Så lite färg har jag fått :D!!
Här kommer lite bilder :)
    
  Josse va JÄTTE snäll och kletade ner jag och Louice i blå lera när vi låg och solade ;)!

Nu ska jag gå och se på tv, så jag skriver vell kanske mer i morgon :)

Hare bäst!♥


Kommentarer
Postat av: johanna

träffade också josse idag :D

2008-07-25 @ 22:33:07
URL: http://jjohannasu.blogg.se/
Postat av: .

tycker absolut du ska börja med dagens outfit!

dessutom tycker jag att du ska skriva ut var du köper dina grejer och hur mycket dom kostar:)

2008-07-27 @ 22:06:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0