Dålig update!

Hej alla blogg läsare,
Tänkte bara skriva att jag har blivit jätte dålig på att uppdatera. Så förlåt för de, måste börja bättra mig, annas kommer alla som har börjat att läsa sluta läsa. Men idag kommer jag inte hinna skriva så mycket mer än de här inlägget, för snart ska jag fara och hämta Louice och sen ska jag upp till pappa och så ska jag och Louice tälta där. :)
I morgon så LOVAR jag att jag ska skriva om nästan allt som har hänt och tänkte även skriva ett inlägg om min kamera :) Jag fick en kommentar av en person som skrev att jag kunde skriva om min kamera eftersom jag tar ganska mycket kort, och de är ganska många som frågar så jag kommer även att skriva lite om den och lägga in bild :).
Nu måste jag sluta skriva.

Hare bäst :)!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0