Torsdag

Hej alla blogg läsare :)!
Jag hann inte skriva nått igår. För så fort jag kom hem så var jag med Jessica hela dagen och kvällen.
Vi såg på film, drack äppel te, körde moppe och så vidare, hade riktigt kul. Lägger kanske in nån bild lite senare.

I kväll så blir de att fara till stan och dansa, för dag börjar den om. Ska bli skit kul :)! Och nu ska vi få en ny dans lärare också. Jag skriver mer när jag kommer hem, och då lägger jag även in dagens outfit och lägger in bilder på shoppingen som jag lovat ett tag.

Hare bäst!♥


Kommentarer
Postat av: lisa

vikken fin blogg , o söt bild :D

2008-08-29 @ 23:00:43
URL: http://jhl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0