Tisdag

Hej alla blogg läsare :)
Andra skol dagen idag då för mig. De sög precis som vanligt, dagen började med att vi hade 1 timmes so!
Och sen fortsatte dagen med tråkiga lektioner. Och idag så hade vi även klassfoto, och de vart ju så klart inte så bra! De kan jag lova!

Nu i kväll tänkte jag bara ta de lugnt. På ett litet tag tänkte jag gå upp och ta kort på allt jag shoppat just innan turkiet och även de jag köpte i turkiet :) Så då kommer de ett inlägg om de sen också. Och sen blir de både gårdagens och dagens outfit.

Ska också skriva klart de långa inlägget om Turkiet, men de kommer inte bli så många bilder som jag hade tänkte eftersom alla bilderna är hos mamma. Ska försöka fara och hämta dom nån dag i veckan hos hon, och sen lägga in dom. Annars blir de till nästa vecka.

Hare bäst!♥
                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0