Söndag

Hej alla blogg läsare :)!
Jag orkade inte skriva nått igår eller i förr går jag har varit för lat ;)!
Men jag tänkte skriva lite nu i stället.

Jag har egentligen inte gjort så mycket, har gått i skolan i veckan, tråkigt som vanligt! Och långa dagar har vi alla dagar utom 1...Aja finns inte så mycket att göra åt de!
Igår så tog jag de bara lugnt och va hemma hela dagen.
Sen idag måste jag städa på mitt rum och packa mina grejer för att fara till mamma och vara där tills på söndag.
Sen kanske de blir att fara och vara med Louice ett tag också :)!

Tänkte lägga in gårdagens outfit i ett inlägg efter de här.

Hare bäst!♥


I miss..


Kommentarer
Postat av: sarah

najs ;)

2008-08-31 @ 12:48:46
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: amanda

men tack detsamma hörredu :)

2008-08-31 @ 22:37:58
URL: http://amandaaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0