Söndag

Hej alla blogg läsare :)!
Nu är de äntligen söndag, och en dag närmare resan till Turkiet :D! Idag är de bara 5 dagar kvar!
I alla fall, idag kommer jag att lägga ut en outfit, den kommer i ett inlägg efter det här.

Idag så har jag städat mitt rum, tråkigt men väl behövligt kan jag ju säga!
(om ni kollar i inlägget nedanför så ser ni hur de såg ut). Känns bra att ha gjort de i alla fall. Sen har jag slängt alla kläder som jag ska ha med mig till Turkiet i tvätten, och de va inte lite ska jag bara säga, mamma kommer få tvätta en hel del ;)! HAHA!
Sen har jag inte gjort så mycket annat.


Ca kl 18.00 så kommer de lite folk hit, mamma har bjudit hit dom så ska vi käka surstömming, så himla gott :D!
En av dom som kommer är Jessica, ska bli hur kul som hellst att träffa hon igen, eftersom jag inte har träffat hon så mycket på sommer lovet, jag tror jag har träffat hon 1 gång! Och snart är sommar lovet slut!
Vi får vell se vad vi hittar på, vi kommer säkert på nått kul, de gör vi alltid :)!

Hoppas alla har de super bra!

Hare bäst!


Kommentarer
Postat av: Hilda

Surströmming är äckligt!:o

Sommerlovet har varit alldeles för kort ! (A)

2008-08-03 @ 17:39:54
Postat av: Anonym

ska du saga, din header var ju hur snygg som helst! :)

2008-08-03 @ 21:52:04
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Ramou

Vart i Turkiet är det du ska till?

2008-08-03 @ 22:22:22
URL: http://knasssbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0